Hírek
Programozói bulit bonyolítottunk a GE Healthcare-nek Kreatív kampány indult Magyarország legjobb fejlesztőinek felkutatására ››› Feldobtuk a hangulatot a Milka Crispello promócióval Jó hangulat, megnövekedett vásárlói kedv és hasznos ajándékok jellemezték a kreatív promóciónkat ››› Nagy sikerrel zárult az Ammerlander sajtok áruházi promóciója A sajtmárka, amely a reklám szerint sem akar többnek látszani, minta ami, áruházi promócióval erősítette a márkát, és népszerűsítette termékeit a vásárlók körében ››› Vízben oldódó WC papír gurigát promócióztunk Az SCA ismét innovatív megoldással állt elő, a Zewa vízben oldódó WC-papír gurigája a sikeres Nyugat-európai bevezetést követően a magyar piacon is megjelent. ››› A héten indul a Milka Valentin-Napi promóciója Mi találtuk ki a mechanizmust és mi bonyolítjuk a Milka legújabb promócióját ››› A DelaCréme és Milkeffekt termékek piaci bevezetését vezényeltük A tavalyi év végén zajlott a DelaCréme és Milkeffekt termékek piaci bevezetése ››› Többszörös eladásokat produkáltunk a Pernod Ricard Ltd. áruházi promóciójában Tesco és Interspar áruházakban zajlott a Pernod Ricard vállalat márkáinak eladásösztönző promóciója ››› Megkapta az 1 millió Ft-ot a Camping nyereményjáték nyertese Megtörtént a Camping "Nyereményekért robbantsa a sajtbankot! elnevezésű kampányának fődíj-átadása. ››› Elindult a Pernod Ricard Ltd. új promóciója A hétvégén indult Tesco és Interspar áruházakban a Pernod Ricard vállalat termékeinek eladásösztönző promóciója, amelyet a Wonderduck Agency bonyolít. ››› A Camping nyereményjátékát vezényeljük Az ERU Hungária Camping termékcsaládja őszi nyereményjátékának bonyolítását végezzük. ››› Az idei Arany LolliPOP versenyen zsűrizünk Vezérigazgatónk, Soós S. Zoltán a 2013-as Arany LolliPOP verseny zsűritagja ››› Támogatjuk a Gézengúz Alapítványt A Cseppek Háza Gyermek-rehabilitációs Központ kilencedik születésnapja alkalmából szombat délelőtt, Budakalászon Vízi parádé címmel integrált játékos családi programot szerveztek az Alapítvány munkatársai a Wonderduck Agency támogatásával. ››› A MILX első magyarországi kóstoltatását mi végeztük Az Ökotej Kft. új túródesszertjének, a Milx-nek a kóstoltatása 2013. június 6. és 30. között a TESCO hipermarketekben zajlott. ››› A Basso olajok piaci bevezetését vezényelte a Wonderduck Magyarországon elsőként az Auchan áruházak vettek részt a Hering Trade által forgalmazott Basso olaj termékek piaci bevezetésében. ››› Díjeső hullott ölünkbe az Év promóciója versenyen A múlt hét végi Év promóciója 2012 díjátadón 4 díjat kaptunk meg, és ezzel az idei év rekorderei lettünk a versenyben. Élelmiszer kategóriában a „Gyűjtsd a fényeket 2011” promócióval és a „Tchibo pláza road-show” kampányáért is bronzérmet kaptunk, ezen kívül a Trade Marketing Klub és a Popai különdíját is elhoztuk. ››› Rólunk írták - Coca-Cola, gumikacsa, menő óra és sztárfüzet Kacsaszenvedélyünk a kreativ.hu újságíróit is megihlette... ››› A WONDERDUCK nyerte a Lactalis éves hostess megbízását Az ügynökség támogatja a világ vezetö sajtgyártójának hazai termékbevezetéseit ››› Egy arany és egy ezüst díj az Év promóciója versenyen Élelmiszer kategóriában a HARIBO Facebook kampánnyal nyert, míg kereskedelmi kategóriában az ALDI promóciójával lett második. ››› BOLS rövidital és BERCOFF KLEMBER teamárka piaci bevezetések A Wonderduck Agency vezényelte a Bercoff Klember teamárka és a Bols Hungary új termékének, az Esti Kornél termékcsalád promócióit. A hiper- és szupermarketekben zajló kampányok sikerrel zárultak. ››› A Tchibo kávé roadshow promócióját a Wonderduck Agency vezényli A Wonderduck Agency bonyolítja a Tchibo Cafissimo kapszulás kávéfőzői, illetve Espresso kávéinak kóstoltató promócióját 2012 áprilisában. ››› A TESCO listázott hostess ügynöksége lettünk 2012-ben csapatunk, a Wonderduck Agency hivatalosan a TESCO Global Áruházak Zrt. listázott ügynöksége lett! ››› A Wonderduck bonyolítja a GSK Niquitin MiniTab januári kampányát A GSK Magyarország NiQuitin márkájának első hazai HoReCa és irodaházi POS kampányát vezényelheti a Wonderduck Agency. A kampány hetven irodaházban és negyven vendéglátó helységben zajlik, rádióspot támogatás mellett. ››› Magyarországon indítja első sajátmárkás termékpromócióját az ALDI A HAB Advert és a Wonderduck végzi az exkluzív ALDI márkák promócióját Magyarországon indítja első kóstoltatással egybekötött termékpromócióját az ALDI. A HAB Advert és a Wonderduck Agency által közösen kivitelezett őszi kampányban 56 üzlet vesz részt. ››› Promóció indult a Pöttyös és a Wonderduck közös szervezésében „Pötyögve nyerhet a Pöttyössel!” címmel szeptember 15-től két hónapig tartó kampányt bonyolít a Wonderduck Agency a FrieslandCampina Hungária Zrt. megbízásából. Az akcióban a CBA, a Coop és a Reál üzletláncokon belül, csaknem ötezer szupermarket és egyéb kiskereskedelmi egység vesz részt. ››› A Wonderduck Pringles kampánya gőzerővel dübörög a Szigeten A Pringles, a Procter & Gamble tulajdonában álló burgonya snack idén erőteljes BTL aktivitással jelenik meg a hazai fesztiválszezon kiemelkedő eseményein. A Wonderduck Agency a kampány BTL elemeit közösségi oldalon is támogatja. ››› A Wonderducké az év egyik legsikeresebb promóciója - Élelmiszer kategóriában dobogós lett a “Vénusz” nyereményjáték A Wonderduck nyereményjátéka bronzéremes lett a Trade magazin 2010-es versenyén. A Bunge Zrt. számára végzett „Vénusz” promóció a élelmiszer kategóriában került dobogóra. A Wonderduck célja a kampánnyal a Vénusz étolaj népszerűsítése volt. A Wonderduck a ›››