Válság egyben lehetőség! Sokszor halljuk ezt a szállóigét. A Wonderduck Agency Zrt. alapot adott annak, hogy ezt még sokszor elmondhassuk, hiszen a pandémia idején szinte mindenhol megszűntek a hostess aktivitások, promóciók, termékajánlások. Ennek ellenére a kereskedő, szolgáltató vállalkozások továbbra is keresték a kapcsolatot a fogyasztókkal. Erre az igényre jött létre a HOMEBAG4U.
A HOMEBAG4U házhoz viszi a termékmintát és a szolgáltatás ajánlatát. . Ezzel a biztonságos megoldással személyre szabott csomagot “adhat át” a potenciális fogyasztói számára, akár személyes üzeneteket elhelyezve a termékmintában. Évente nagyságrendileg két alkalommal valósítjuk meg a promóciót, 4-6 ügyfél közreműködésével.
A HOMEBAG4U további előnye, hogy nem csupán a minta átadására szolgál, hanem közvetlenül alkalmas lead gyűjtésre, kérdőívek, felmérések készítésére, így a korábbi sampling kampányokat egy magasabb szakmai szintre helyezhetjük a HOMEBAG4U-val
A fenti előnyökön túl a díjak (logisztika, hostess és csomagolás költségei) a csomagok esetében megoszlanak a terméket biztosító cégek között, így az elérés költsége töredéke lesz egy dedikált sampling promóció költségének.
- Direkt marketing eszköz, fizikai kontaktus nélkül
- Közvetlen visszacsatolás a fogyasztóktól a kipróbált termékkel kapcsolatban
- Az otthoni környezet hatása miatt magasabb kipróbálási hajlandóság, magasabb vásárlói lojalitás
- Termék lead generálás (pl. termékek mellé csomagolt szórólap + QR kód: piackutatás, hírlevél feliratkozás)
- Ajándékot, odafigyelést kapok ebben a nehéz gazdasági és érzelmi időszakban
- A vásárlói szokások és megváltozott áruházi körülmények ellenére új termékeket próbálhatok ki
- Az otthoni környezet miatt azonnali termék kipróbálási lehetőség